Follow:

Træningsopdate

Processed with VSCO with hb1 preset

Det er efterhånden længe siden at jeg delte dette indlægmed jer. Jeg var så flittig som jeg gerne ville i starten, men nu er jeg ved at være der hvor jeg føler jeg er kommet godt i gang, og nu skal der nogle faste rutiner på. Planen er at træne 3 gange om ugen ud fra dette program, som jeg har fundet på Bodylab. Det kommer nok ikke til at være mandag, onsdag og fredag, som foreslået i programmet. Men kommer nok til at se nogenlunde sådan her ud:

  • Mandag: styrketræning + 1 times yoga
  • Tirsdag: en kort løbetur
  • Onsdag: pause
  • Torsdag: styrketræning
  • Fredag: evt. kort løbetur
  • Weekend: den ene dag styrketræning, den anden pause.

Jeg synes selv det er sådan ok realistisk. Om der kommer løbeture ind i mellem, må jeg lige vurdere. Men jeg ved at jo mere jeg får trænet, jo mere har jeg også lyst til at komme afsted, for at vedligeholde og forbedre. Jeg går allerede til yoga om mandagen, og det er virkelig godt. Det kan være ret hårdt nogle gange, men jeg kan virkelig mærke at det er rigtig godt for min ryg.  Jeg har haft en god periode på det sidste, så det kan sådan generelt mærkes i hele kroppen. Dog kan jeg også mærke at jeg havde over en uge uden yoga, og det gik i ryggen og håndleddet med det samme.

Har i nogle gode rutiner alle tips er velkomne.

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

No Comments

Leave a Reply